Om meg

Tuesday, March 09, 2010

med proteser i villmarka

jeg får ikke lovprist villmarksmonsens nye tvprogram iherdig nok! det er uten sidestykke, det er ærlighet, det er uhøytidelighet, det er latter og ekthet og det slår moteblogger, ekstrem forvandling, lady gaga og sex i paradise hotel en høy gang. elleve deltakere med ulike funksjonsheminger er på ekspedisjon, og skal i løpet av tretti dager komme seg gjennom Nordkallotens villmark - med proteser, rullestoler, armløse kompanjonger og hørselshemmede motivatører. de har mot som bjørner, ståpåvilje de fleste bare kan ønske seg og uhøytidelighet nok de med fordel kunne delt med frognerfruene og brunkremsbertene i bogstadveien.

og jeg trodde jèg hadde ståpåvilje, som til tross for en bedriten morgen hvor makrell-i-tomat-boksen fordelte seg over hele barmen min og et fyrtårn av en enhjørning jeg har fått midt i panna sier bling-bling, klarte å karre meg gjennom dagen.

når 1064000 benker seg ned foran skjermene for et sånt konsept, så indikerer det vel kanskje at vi begynner å bli forskynte av botox-programmene.

4 comments:

Ingvill Humlebrekke said...
This comment has been removed by the author.
aasne said...

triggerhappy: da har du en enormt tøff mor som jeg digger! hils henne. hun gav iallefall meg perspektiver! kjenner du åge og berit kanskje? :)

solveig said...

amen til det!! jeg får komme over til pilestredet og se ståpåvilje i mangel på tv i kirkeveien..

karen amalie said...

haha, ja mye å lære har vi. oi oi.