Om meg

Sunday, January 23, 2011

2011

2011 er ikke som alle andre år. 2011 blir faktisk litt annerledes enn alle andre år.

jeg startet året på en liten veranda under en mørk nattehimmel i afrika.

jeg gifter meg med en utrolig gutt, jeg fullfører en grad, jeg flytter ut fra et fantastisk kollektiv jeg har bodd de siste fire årene (les: sju årene )med noen av de fineste jentene jeg kjenner, jeg skal finne egen leilighet hvor det ikke finnes vaskelister i.

det er en gryende følelse av at noe nytt skal skje, en stille forventning om en ny tid. det er spennende, fint, annerledes, rart og veldig godt.

2 comments:

karen amalie said...

og litt vemodig syns nå eg.. :)

aasne said...

ja, jeg vet, vemodig å ikke våkne opp til dine nattskjorter på knaggen. og til ikke å se deg hver morgen, middag og kveld. men: hva med at du flytter inn på kottet vårt i vår nye leilighet? så kan du klimpre på gitar, passe på at skapdørene i hele huset alltid står åpne og alltid henge "god-tur"-nattskjorta di på badet ;)