Om meg

Thursday, February 07, 2008

de forrige år - en kavalkade

theres a million miles to go
denne tok jeg med meg hjem fra portugal - av alle ting

metadon
noen dager i det siste har jeg følt at jeg går på metadon, jeg har hverken hatt ups eller downs, alt har bare gått rett frem. litt rådvill, litt tom, litt ingenting satt jeg på aker brygge og så utover og tenkte tilbake på alle intrigene vi hadde da vi var litt mindre



hos anja og miriam
nå begynner vi faktisk å få oss egne leiligheter i storbyen. unga vokser tell! deilig å være med gode veninner sammen



kavring
av en eller annen grunn tenker jeg bare på brødrene løvehjerte når jeg ser dette



hatobjekt
tbanevognene i disse dager er tapetsert med plakater om videre studier og jobbsøknader. jeg vet ikke hva det er, men hver gang jeg ser noe som denne plakaten og lignende, har jeg lyst å reise meg opp, rive dem ned fra veggen, bite, rive i hundre biter og hoppe på dem. og hive bløtkake på den som en avslutning, og si høyt foran alle menneskene at dette bør de ikke tolerere. jeg hater disse reklamene, hater! de er stygge å se på, de gir meg negative assosiasjoner og de gir meg alt annet enn livsgnist



IKEA
ikea gjør noe med meg. i første øyeblikk blir jeg så overbegeistret for alt det morsomme i butikken at jeg bare leer av fryd. i neste øyeblikk blir jeg så stressa for aalt det morsomme i butikken at jeg begynner å gråte

No comments: